VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Posledná aktualizácia: 26.09.2025

1. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE A POPIS SLUŽIEB

1.1 Prevádzkovateľ služby

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzťahy medzi prevádzkovateľom služby TimeFrame.sk (ďalej len "Spoločnosť", "my", "nás", "naša") a používateľmi služby (ďalej len "Používateľ", "vy", "váš").

Kontaktné údaje prevádzkovateľa:

  • Názov: HAVVI PET s.r.o.
  • Sídlo: Košice, Slovenská republika
  • IČO: 56 949 618
  • DIČ: 2122511930
  • E-mail: info@timeframe.sk
  • Telefón: +421 907 057 482

1.2 Popis služieb

TimeFrame.sk poskytuje online platformu pre rezerváciu a správu termínov pre fotografov a ich klientov. Naše služby zahŕňajú:

  • Online kalendárny systém
  • Správu klientskej databázy
  • Platobné funkcionality prostredníctvom Stripe
  • Integráciu s Google službami
  • Analytické nástroje prostredníctvom PostHog a Google Analytics
  • E-mailové notifikácie prostredníctvom Resend

1.3 Technické požiadavky

Pre používanie služby je potrebné:

  • Internetové pripojenie
  • Aktuálny webový prehliadač
  • Platný e-mailový účet

2. REGISTRÁCIA A PRÍSTUP K ÚČTU

2.1 Podmienky registrácie

Registrácia je možná pre fyzické a právnické osoby, ktoré:

  • Dosiahli vek najmenej 16 rokov (pre fyzické osoby)
  • Majú plnú právnu spôsobilosť
  • Súhlasia s týmito VOP a Zásadami ochrany osobných údajov
  • Poskytli pravdivé a úplné registračné údaje

2.2 Registračný proces

Pri registrácii je možné použiť:

  • Google Single Sign-On (SSO): Autentifikácia prostredníctvom Google účtu
  • Klasickú registráciu: Vytvorenie účtu pomocou e-mailovej adresy a hesla

2.3 Bezpečnosť účtu

Používateľ sa zaväzuje:

  • Chrániť prístupové údaje pred zneužitím treťou stranou
  • Okamžite informovať Spoločnosť o podozrení na neoprávnený prístup k účtu
  • Používať bezpečné heslo (minimálne 8 znakov, kombinácia písmen, čísiel a symbolov)
  • Pravidelne aktualizovať kontaktné údaje v profile

2.4 Zodpovednosť za účet

Používateľ nesie plnú zodpovednosť za všetky aktivity vykonané pod jeho účtom, vrátane činností vykonaných treťou stranou s jeho vedením alebo súhlasom.

3. POVINNOSTI A ZODPOVEDNOSŤ POUŽÍVATEĽA

3.1 Základné povinnosti

Používateľ sa zaväzuje:

  • Používať službu v súlade s týmito VOP a platnými právnymi predpismi
  • Poskytovať pravdivé a aktuálne informácie
  • Rešpektovať autorské práva a práva duševného vlastníctva
  • Nenarušovať technické fungovanie platformy
  • Udržiavať profesionálnu úroveň komunikácie s klientmi

3.2 Zodpovednosť za obsah

Používateľ nesie plnú zodpovednosť za:

  • Obsah vkladaný do systému (fotografie, texty, cenníky)
  • Presnosť poskytovaných služieb a cien
  • Dodržanie termínov a kvality dohodnutých služieb
  • Ochranu osobných údajov svojich klientov

3.3 Povinnosti voči klientom

Fotograf sa zaväzuje:

  • Poskytnúť služby v dohodnutej kvalite a termíne
  • Informovať klientov o všetkých podstatných skutočnostiech týkajúcich sa služby
  • Rešpektovať autorské práva klientov na fotografiách
  • Zabezpečiť diskrétnosť a ochranu súkromia klientov

4. ZAKÁZANÉ ČINNOSTI

4.1 Všeobecné zákazy

Používateľom je zakázané:

  • Porušovať platné zákony Slovenskej republiky alebo medzinárodné právo
  • Nahrávať obsah pornografického, diskriminačného alebo nenávistného charakteru
  • Šíriť spam, malvér alebo iný škodlivý obsah
  • Vykonávať aktivity smerujúce k poškodeniu platformy alebo iných používateľov
  • Zneužívať osobné údaje iných používateľov

4.2 Technické zákazy

Je zakázané:

  • Pokúšať sa o neoprávnený prístup k systému alebo databázam
  • Používať automatizované nástroje na extrahovanie dát
  • Prerušovať alebo obmedzovať fungovanie služby
  • Obchádzať bezpečnostné opatrenia platformy
  • Vytvárať viacero účtov za účelom obídenia obmedzení

4.3 Obchodné zákazy

Používateľom je zakázané:

  • Poskytovať nezákonné služby
  • Klamať klientov ohľadom cien alebo kvality služieb
  • Zneužívať platformu na podvody alebo nekalé obchodné praktiky
  • Kopírovať alebo napodobňovať služby iných fotografov bez súhlasu

5. DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

5.1 Práva Spoločnosti

Spoločnosť vlastní všetky práva k:

  • Platforme TimeFrame.sk a jej kódu
  • Obchodným značkám a logám
  • Dizajnu a používateľskému rozhraniu
  • Dokumentácii a marketingovým materiálom

5.2 Licencia na používanie

Spoločnosť poskytuje Používateľovi nevýhradnú, neprenositeľnú licenciu na používanie služby výhradne na účely stanovené týmito VOP.

5.3 Práva používateľa k obsahu

Používateľ si zachováva autorské práva k obsahu, ktorý vkladá do systému. Poskytnutím obsahu udeľuje Spoločnosti licenciu na jeho použitie v rámci poskytovania služby.

5.4 Rešpektovanie práv tretích osôb

Používateľ sa zaväzuje rešpektovať práva duševného vlastníctva tretích osôb a neporušovať autorské práva, ochranné známky alebo iné práva.

6. PLATOBNÉ PODMIENKY

6.1 Cenník a platobné plány

Aktuálny cenník je dostupný na stránke timeframe.sk/pricing. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu cien s 30-dňovým predchádzajúcim upozornením.

6.2 Platobné metódy

Platby sa spracovávajú prostredníctvom Stripe, ktorý podporuje:

  • Kreditné a debetné karty (Visa, Mastercard, American Express)
  • SEPA prevody
  • Rôzne lokálne platobné metódy

6.3 Fakturácia a splatnosť

  • Predplatné sa účtuje mesačne alebo ročně podľa zvoleného plánu
  • Faktúry sa vystavujú automaticky a zasielajú na registrovanú e-mailovú adresu
  • Splatnosť je 14 dní od vystavenia faktúry
  • Pri nezaplatení v lehote môže byť služba pozastavená

6.4 Vrátenie platieb

Vrátenie platieb je možné:

  • Do 14 dní od aktivácie predplatného bez udania dôvodu
  • Pri technických problémoch zabrániacich používaniu služby
  • Pri jednostrannom ukončení služby Spoločnosťou bez porušenia VOP Používateľom

6.5 DPH a daňové povinnosti

Spoločnosť v súčasnosti nie je platiteľom DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Všetky ceny sú uvádzané ako konečné (bez DPH). Používateľ je povinný si plniť svoje daňové povinnosti vyplývajúce z jeho podnikateľskej činnosti.

7. DOSTUPNOSŤ SLUŽBY A ÚPRAVY

7.1 Dostupnosť služby

Spoločnosť sa snaží zabezpečiť 99,5% dostupnosť služby. Plánované odstávky budú oznámené minimálne 48 hodín vopred.

7.2 Úpravy a aktualizácie

Spoločnosť si vyhradzuje právo:

  • Aktualizovať funkcionalitu platformy
  • Vykonávať bezpečnostné opravy
  • Upravovať používateľské rozhraní
  • Pridávať alebo odoberať funkcie s riadnym upozornením

7.3 Údržba a odstávky

Údržbové práce sa vykonávajú prednostne mimo hlavné pracovné hodiny. O plánovaných odstávkach budú používatelia informovaní e-mailom a prostredníctvom platformy.

8. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI

8.1 Všeobecné obmedzenia

Spoločnosť nezodpovedá za:

  • Škody vzniknuté nesprávnym používaním služby
  • Stratu dát zapríčinenú používateľom
  • Škody vzniknuté porušením týchto VOP používateľom
  • Nepriame, následné alebo náhodné škody
  • Stratu zisku alebo obchodných príležitostí

8.2 Technické obmedzenia

Zodpovednosť je obmedzená v prípade:

  • Výpadkov internetového pripojenia
  • Problémov s tretími stranami (Stripe, Google, etc.)
  • Vyššej moci alebo nepredvídateľných okolností
  • Útokov hackerov alebo kybernetických incidentov

8.3 Maximálna výška náhrady

Celková zodpovednosť Spoločnosti je obmedzená na sumu zodpovedajúcu ročnému predplatnému používateľa, maximálne však 100 EUR.

9. ODŠKODNENIE

9.1 Povinnosť odškodnenia

Používateľ sa zaväzuje odškodniť Spoločnosť za škody a náklady vzniknuté v dôsledku:

  • Porušenia týchto VOP
  • Porušenia právnych predpisov
  • Neoprávneného použitia služby
  • Nárokov tretích strán vyplývajúcich z činnosti používateľa

9.2 Rozsah odškodnenia

Odškodnenie zahŕňa:

  • Priame škody a náklady
  • Právne poradenstvo a zastupovanie
  • Pokuty a sankcie
  • Ušlý zisk Spoločnosti

10. RIEŠENIE SPOROV

10.1 Mimosúdne riešenie

Strany sa zaväzujú riešiť spory prednostne mimosúdne prostredníctvom:

  • Priamej komunikácie
  • Mediácie prostredníctvom akreditovaného mediátora
  • Rozhodcovského konania

10.2 Súdne konanie

Ak nie je možné riešenie sporu mimosúdne, príslušný je súd podľa sídla Spoločnosti v Slovenskej republike.

10.3 Alternatívne riešenie sporov online

Pre spotrebiteľské spory je možné využiť platformu ODR (Online Dispute Resolution) na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. ROZHODNÉ PRÁVO

11.1 Slovenské právo

Tieto VOP sa riadia právom Slovenskej republiky, najmä:

  • Občianskym zákonníkom
  • Zákonom o elektronickom obchode
  • Všeobecným nariadením o ochrane údajov (GDPR)
  • Zákonom o ochrane spotrebiteľa

11.2 Medzinárodné elementy

Pri medzinárodných prvkoch sa uplatňujú:

  • Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady
  • Medzinárodné zmluvy Slovenskej republiky
  • Zásady medzinárodného obchodného práva

12. UKONČENIE SLUŽBY

12.1 Ukončenie používateľom

Používateľ môže ukončiť službu:

  • Okamžite bez udania důvodu pre bezplatnú verziu
  • S mesačnou výpovednou lehotou pre platenú verziu
  • Zrušením účtu v nastaveniach profilu

12.2 Ukončenie Spoločnosťou

Spoločnosť môže ukončiť službu:

  • Pri porušení VOP používateľom
  • Pri nezaplatení v lehote dlhšej ako 30 dní
  • Pri ukončení prevádzky platformy s 90-dňovou výpovednou lehotou
  • Okamžite pri závažnom porušení zákonov

12.3 Následky ukončenia

Po ukončení služby:

  • Používateľ stráca prístup k účtu
  • Dáta sa uchovávajú 30 dní pre možnosť obnovenia
  • Po 30 dňoch sa všetky dáta natrvalo odstránia
  • Neukončené záväzky zostávajú v platnosti

12.4 Export dát

Pred ukončením môže používateľ exportovať svoje dáta vo formátoch:

  • CSV pre kontakty a rezervácie
  • PDF pre faktúry a reporting
  • JSON pre kompletný export dát

13. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

13.1 Spracúvanie údajov

Spracúvanie osobných údajov sa riadi Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.

13.2 Tretie strany

Používame služby tretích strán:

  • Google Analytics: Webová analytika (anonymizované dáta)
  • PostHog: Produktová analytika a používateľské správanie
  • Stripe: Spracovanie platieb
  • Resend: E-mailové notifikácie
  • Google SSO: Autentifikácia
  • NeonDB: Databázové služby

13.3 Cookies

Používame cookies nevyhnutné pre fungovanie služby a analytické cookies so súhlasom používateľa podľa Zásad používania súborov cookies.

14. FORCE MAJEURE

14.1 Definícia

Za vyššiu moc sa považujú nepredvídané a neodvrátiteľné okolnosti, ktoré bránia plneniu záväzkov:

  • Prírodné katastrofy
  • Vojnové konflikty
  • Teroristické útoky
  • Rozsiahle výpadky internetovej infraštruktúry
  • Opatrenia orgánov verejnej moci

14.2 Následky

Pri výskyte vyššej moci:

  • Plnenie záväzkov sa pozastavuje na dobu jej trvania
  • Strany sa informujú o okolnostiach a ich dobe trvania
  • Nenesie sa zodpovednosť za vzniknuté škody
  • Po skončení sa obnovuje normálne plnenie

15. PRECHODNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

15.1 Zmeny VOP

Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP s 30-dňovým predchádzajúcim upozornením. Pokračovanie v používaní služby po účinnosti zmien znamená súhlas s novými podmienkami.

15.2 Čiastková neplatnosť

Ak sa ktorékoľvek ustanovenie týchto VOP stane neplatným, ostatné ustanovenia zostávajú v platnosti.

15.3 Jazykové verzie

Tieto VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku. V prípade rozporu medzi jazykovými verziami je rozhodujúca slovenská verzia.

15.4 Účinnosť

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 26.09.2025 a platia do ich zmeny alebo zrušenia.

15.5 Kontakt pre právne záležitosti

Pre otázky týkajúce sa týchto VOP kontaktujte:


Týmto potvrdžujem, že som si prečítal/a tieto Všeobecné obchodné podmienky, porozumel/a ich obsahu a súhlasím s nimi.